Trenger du hjelp? Kontakt oss gjerne på telefon 21 89 60 60

Hvordan avbestille

Du kan avbestille gjeldende hovedbok på nettsiden under Hovedbok eller benytte vår automatiske ordretelefon 21 89 60 60 (tast 1) og velg deretter bokklubb. For å benytte ordretelefonen trenger du medlemsnummer og bokens bestillingsnummer. Medlemsnummeret finner du bak på medlemsbladet, eller under MedlemskapMin side.

Når du avbestiller per telefon eller vår nettside får du et kvitteringsnummer. Kvitteringsnummeret er unikt per hovedbok og er din bekreftelse på at hovedboken er avbestilt. Det er derfor viktig at du tar vare på dette.
 

Kan man avbestille flere bøker

Det er kun anledning til å avbestille gjeldende hovedbok.
 

Avbestillingsfrist

Under Hovedbok finner du avbestillingsfristen for den aktuelle hovedboken. Denne finner du også på kupongen bakerst i medlemsbladet.
 

Glemt å avbestille hovedboken

Har du glemt å avbestille, kan du i henhold til lov om angrerett returnere bøker eller produkter innen 100 dager etter at pakken er mottatt.

Fakturaen må betales dersom du beholder pakken utover betalingsfristen. Innbetalt beløp godskrives når vi mottar returen. Pakken må returneres ubrukt og i originalemballasjen. Hvis pakken returneres før betalingsfristen, legger du fakturaen med i pakken. Har du ikke fakturaen tilgjengelig, fyller du ut angrerettskjema og legger det med i pakken. Porto betales av deg. Vi forbeholder oss retten til å belaste deg for ubetalt porto. Kundeservice trenger ingen informasjon fra deg dersom du velger å returnere pakken. Ønsker du å lese igjennom eller legge ved angreskjemaet klikk her. Returadressen finner du på baksiden av originalemballasjen.

OBS: Det er ikke angre- eller returrett på nedlastbare produkter.
 

Kvitteringsnummer

Når du avbestiller per telefon eller vår nettside får du et kvitteringsnummer. Kvitteringsnummeret er unikt per hovedbok og er din bekreftelse på at boken er avbestilt. Det er derfor viktig at du tar vare på dette.
 

Hvorfor får jeg ikke kvittering?

Dersom du ikke mottar kvittering på e-post, gå inn på Min side, velg Profil og sjekk at din registrerte e-postadresse er korrekt. Enkelte spamfiltre legger automatisk e-post i mappen for «nettsøppel». For å hindre at e-post havner i denne mappen, kan du legge til vår avsenderadresse i din kontaktliste.