Trenger du hjelp? Kontakt oss gjerne på telefon 21 89 60 60

Historikk

Min side under Bestillinger finner du din ordre- og fakturahistorikk.
 

Betalingsmåte

Ved bestilling på våre nettsider kan man velge faktura, kortbetaling eller Vipps. Betaler du med kort eller Vipps, vil beløpet bli reservert, men du vil ikke bli belastet før varen sendes fra oss. Ved annullering av ordren blir reservasjonen opphevet i løpet av et par dager.

Hovedboken betales alltid med fakturaen som ligger vedlagt.
 

Betalingspåminnelse

Jeg har betalt

Har du mottatt en purring for en vare du har betalt, kan det skyldes at betalingen og purringen har krysset hverandre. Gå inn på Min side og Bestillinger. Søk på fakturanummer og sjekk om betalingsstatus er markert med OK. Er den det, se bort ifra purringen du har mottatt.

Er ikke betalingen registrert, send oss en kopi av bankutskrift eller kvittering, sammen med medlemsnummer, betalingsdato, beløp og ditt kontonummer.
 

Jeg har returnert varen

Har du mottatt en purring for en vare du har returnert, kan dette skyldes at returen og purringen har krysset hverandre. Gå inn på Min side og velg Bestillinger. Søk på fakturanummer og sjekk om ordren er kreditert.

Er ikke ordren kreditert og det er mindre enn en uke siden du returnerte varen, avvent et par dager før du sjekker på nytt. Er den fortsatt ikke registrert som kreditert, ta kontakt med kundeservice.
 

Hvilken faktura er ubetalt

Under BestilingerMin side finner du en oversikt over dine fakturaer.

For fakturadetaljer se PDF-vedleggene.
 

Inkassovarsel

Har du fått et inkassovarsel, skyldes dette at du har mottatt purringer fra oss som ikke har blitt betalt. Inkassovarselet er en siste påminnelse, før saken oversendes vårt inkassobyrå.
 

Inkasso

Har vi ikke mottatt betaling for en faktura, etter purringer og inkassovarsel, sendes saken videre til inkasso. Vårt inkassobyrå Gothia, er de eneste som kan ta videre avgjørelser vedrørende din sak. Vi ber derfor om at du tar direkte kontakt med dem, på telefon 74 36 68 88 eller e-post, dersom du har spørsmål eller innsigelser.