| Forfatter: | Eirik Haus og Lars E. Olsen | 
| Innbinding: | Heftet | 
| Utgivelsesår: | 2022 | 
| Antall sider: | 156 | 
| Forlag: | Cappelen Damm Akademisk | 
| Språk: | Bokmål | 
| Serie: | Pensum på 1-2-3 | 
| ISBN/EAN: | 9788202738433 | 
| Fag: | Markedsføring | 
| Nivå: | Akademisk | 
| Forfatter: | Eirik Haus og Lars E. Olsen | 
| Innbinding: | Heftet | 
| Utgivelsesår: | 2022 | 
| Antall sider: | 156 | 
| Forlag: | Cappelen Damm Akademisk | 
| Språk: | Bokmål | 
| Serie: | Pensum på 1-2-3 | 
| ISBN/EAN: | 9788202738433 | 
| Fag: | Markedsføring | 
| Nivå: | Akademisk | 
Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.